در صورت بروز مشکل با شماره 09358991444 در پیامک یا تلگرام پیام بدهید

یکی از پر کاربرد ترین اصطلاحات اینستاگرام که در بین کاربران فعال این شبکه اجتماعی رایج است، اصطلاح فالوور می باشد. اصطلاحی پرکاربرد و در عین حال نمادی برای رقابت! معنی اصطلاح فالوور چیست ؟ این مطلب همه جوانب این لغت پرکاربرد این روزهای کاربران ایرانی و خارجی را پوشش می دهد.

همانند روال تعریف اصطلاحات اینستاگرام در فالو کمپ، فالوور را نیز به شکلی کامل از ریشه توضیح می دهیم تا به درک بهتر مخاطب منجر شود. ابتدا معنی لغوی این اصطلاح یا کلمه را توضیح داده و سپس به جوانب مختلف کاربرد فالوور می پردازیم.

فالوور قبل از اینکه یک اصطلاح باشد، یک کلمه انگلیسی است که کاربردهای مختلفی در این زبان دارد. اما از زمان پیدایش و ظهور شبکه های اجتماعی، کاربرد آن نیز به گونه ای افزایش پیدا کرد که برخی افراد که با زبان انگلیسی آشنایی کافی ندارند، بر این باورند که این کلمه یا اصطلاح تنها متعلق به اینستاگرام یا سایر شبکه های اجتماعی مبتنی بر فالوور است.

معنی کلمه فالوور چیست

این کلمه که در زبان انگلیسی با املای Follower نوشته می شود، Noun یا اسم بوده و به معنی دنبال کننده می باشد. کلمه Follower مفرد و جمع آن Followers است.

کاربرد اصطلاح فالوور در اینستاگرام چیست

با توجه به اینکه دسترسی به سایر شبکه های اجتماعی پرکاربرد در سطح جهان برای کاربران ایرانی محدود بوده و عموم جامعه تنها اینستاگرام را بعنوان یک شبکه اجتماعی می شناسد، بسیاری گمان می کنند که اصطلاح یا کلمه فالوور فقط در اینستا کاربرد دارد.

اکثر شبکه های اجتماعی امکانی را در پلتفرم خود در نظر گرفته اند تا کاربرانشان بتوانند با یکدیگر در ارتباط باشند و به قول معروف از احوال یکدیگر با خبر شوند. ما این نوع از رسانه های اجتماعی را رسانه های مبتنی بر فالوور یا فالوور محور می نامیم.

توئیتر، پیج های فیسبوک، اکانت های کمپانی در لینکدین، سوندکلود، پینترست و بسیاری دیگر از پلتفرم های اجتماعی با کاربری متفاوت، دکمه ای را در پروفایل کاربران خود با عنوان Follow قرار داده اند.

سوال کاربرد فالوور در اینستاگرام چیست را باید به کاربرد فالوور در شبکه های اجتماعی چیست تغییر دهیم. چون اصطلاح فالوور فقط محدود به اینستاگرام نیست و قبل از پیدایش این شبکه به معنای واقعی پرطرفدار، سایر رسانه های اجتماعی از آن استفاده می کردند.

هدف از قرار دادن دکمه فالو این است که باعث ایجاد پیوند بین پروفایل های فعال در این شبکه های اجتماعی شود. در برخی از پلتفرم های اجتماعی مانند لینکدین، فالو کردن ها یکطرفه است و تنها محدود به پروفایل های کمپانی. در لینکدین بجای استفاده از دکمه Follow از دکمه Connect استفاده شده که از نظر ماهیت کاربردی، Connect همان Follow در اینستا یا توئیتر بحساب می آید.

در اینستاگرام زمانی که پروفایل یک شخص را مشاهده می کنیم با چند اصطلاح از جمله Followers برخورد می کنیم. اگر از طریق اپلیکیشن اینستا پروفایل شخصی را مشاهده کنید، عددی زیر عبارت Followers و اگر از طریق وب سایت این شبکه اجتماعی اقدام به بازدید از پروفایل ایشان کنید، عددی مقابل این عبارت مشاهده می کنید.

کد مطلب : 1
تاریخ بروزرسانی : 1399/04/20



آیا این مطلب برای شما مفید بوده؟


پشتیبانی واتس اپ
1K فالوور - تمامی حقوق محفوظ است