اینستاگرام حدودا دو سال قبل یعنی در سال ۲۰۱۸ امکانبیزینسی کردن پروفایل اینستاگرام را برای برخی از اکانتهای اینستاگرام فراهم کرد تا در پی آن این اکانتها بتوانند پیج خود را بیزینسی کنند. قطعا در این مورد اکثر اکانتهای شرکتهای معروف اقدام به استفاده از این ویژگی کردند؛ زیرا با استفاده از این امکان می توانستند به راحتی تعداد بازدید کلی اکانت و پستهای منتشر شده را دانسته و از همه مهمتر شناخت کلی از جامعه هدف فالوورها خود به دست می آورند.
به این صورت که با فعال کردن بیزینس در اینستاگرام با دریافت اطلاعات آماری از این که چه تعداد از فالوورها زن و یا مرد هستند و یا اینکه از کدام شهر و کشور بیشترین مخاطبها را به خود اختصاص داده اند و اطلاعات اماری دیگر که امروز در این مقاله این موارد را گوشزد خواهیم کرد. اما جای نگرانی برای اکانتهای معموملی و یا بیزنسها کوچک نیست چون امروزه همه ی اکانتهای اینستاگرام می توانند از ویژگی بیزینس در اینستاگرام استفاده کنند.
برای شروع کافیست مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید
بعد از بیزینسی کردن اینستاگرام چه اتفاقی می افتد!
خب حال میرسیم به ویژگیهایی که بعد از فعالسازی بیزینس در اینستاگرام به اکانت شما اضافه خواهد شد و چگونه می توانید از این ویژگیها استفاده کنید. این ویژگیها به شرح زیر هستند.
کد مطلب : 9
تاریخ بروزرسانی : 1399/10/06