گاهی اوقات وقتی که کاربران پیج شما را آنفالو می کنند، به اصطلاح می گویند پیج با ریزش فالوور در اینستاگرام رو به رو شده است. ولی در مدیریت کردن صفحات شبکههای اجتماعی هیچ اتفاقی بی دلیل نیست. ریزش فالوور اینستاگرام یکی از مشکلات رایجی است که هر بیزینسی ممکن است با آن دست و پنجه نرم کند. یک سری از اشتباهاتی که بسیاری از افراد در مدیریت پیج های کسب و کاری خود می کنند، آن است که مکرراً به حالت تبلیغاتی محتوا تولید می کنند. منظور از محتوای تبلیغاتی! آن است که بیزینس ها و برند ها فقط به تبلیغ محصولات و خدمات خود میپردازند که ممکن است بسیاری از این پست ها برای کاربران بی ارزش باشد. در حالی که قصد کاربران از دنبال کردن یک پیج در اینستاگرام، استفاده از محتوای مفید و با کیفیت آن پیج است.
بر اساس تحقیقاتی که انجام شده است و البته سوالاتی که فالورها به آن جواب داده اند! مشخص شده که کاربران همیشه به خاطر یک ویژگی صفحه شما را فالو می کنند ولی این بدان معنی نیست که آنها برای همیشه فالوور شما باقی خواهند ماند. در حقیقت چیزی که کاربر از صفحه شما میخواهد یک محتوای با کیفیت است. اگر صفحه شما موفق به تولید محتوای با کیفیت نشود، کاربر شما را آنفالو می کند. یکی از دلایل اصلی ریزش فالوور در صفحات کسب و کارها این است که برندها معمولاً به دنبال تولید محتوای تبلیغاتی هستند. و از این طریق می خواهند که فروش بیشتری داشته باشند. البته این طرز فکر کاملاً اشتباه است و سبب ریزش فالوورهای پیج می شود.
کد مطلب : 15
تاریخ بروزرسانی : 1400/01/01