در صورت بروز مشکل با شماره 09358991444 در پیامک یا تلگرام پیام بدهید

افراد زیادی تمایل دارند که از اینستاگرام بر روی کامپیوتر خود استفاده کنند و از طریف کامپیوتر خود اقدام به ارسال عکس کنند. در این مقاله آموزش اینستاگرام برای کامپیوتر را برای شما عزیزان آماده کرده ایم.

برنامه اینستاگرام ، ویژگی های خود را برای نسخه موبایل قرار داده است و در وبسایت اینستاگرام شما نمی توانید پستی ارسال کنید و یا از فیلتر های اینستاگرام برای عکس ها بهره مند شوید. کسانی که کار تبلیغات اینستاگرام انجام می دهند ترجیح می دهند به خاطر حجم کاری و ادیت های تخصصی با نرم افزار های کامپیوتری ، مستقیما از اینستاگرام برای کامپیوتر استفاده کنند تا به ارسال عکس از طریق موبایل محدود شوند.

نرم افزار اینستاگرام برای کامپیوتر

اگر به گذشته رجوع کنید ، استفاده از اینستاگرام در کامپیوتر دشوار بوده است. افراد تها به بخشی از امکانات اینستاگرام دسترسی داشته اند و همانطور که گفتیم اجازه ارسال عکس در وبسایت اینستاگرام به افراد داده نمی شود و از طریق وبسایت شما تنها قادر هستید تا تصاویر دیگران را که توسط موبایل هایشان آپلود کرده اند را مشاهده کنید.

اما افرادی که زیاد از اینستاگرام استفاده می کنند ، داشتن این قابلیت در کامپیوتر می تواند کار آنها را ساده کند. در این صورت شما می توانید با دوربین دیجیتال خود عکاسی کنید ، حافظه را به لپ تاپ وصل کنید ، عکس را با فتوشاپ ویرایش کنید و آن را مستقیما از طریق کامپیوتر در اینستاگرام ارسال کنید.

اینستاگرام برای کامپیوتر با ویندور 8 یا 10

اما اگر شما ویندوز 8 یا 10 را بر روی سیستم های خود نصب دارید ، این مشکل برایتان به سادگی قابل حل است. شما می توانید اپلیکیشن اینستاگرام برای کامپیوتر را از استور مایکروسافت دریافت نمایید و به تمامی ویژگی های این اپلیکیشن دسترسی داشته باشید. اما اگر ویندوز با ورژن پایین تری را بر روی سیستم خود نصب دارید و یا نمی توانید به استور مایکروسافت متصل شوید ، راه جایگزینی برای شما وجود دارد.

برای دانلود کلیک کنید : https://soft98.ir/mobile/7-grids-for-instagram.html

کد مطلب : 3
تاریخ بروزرسانی : 1399/04/20



آیا این مطلب برای شما مفید بوده؟


پشتیبانی واتس اپ
1K فالوور - تمامی حقوق محفوظ است